^Vissza a lap tetejére

Értelmi Fogyatékosok és Pszichiátriai Betegek Otthona Tordas

2012 Hajdószoboszló

Hajdúszoboszló, 2012.05.14.-05.19.

Május 14.-én ebéd után autóbusszal elindultunk Hajdúszoboszlóra. A Hotel Napsugárban volt a szállásunk két illetve három ágyas szobákban. Napi háromszori étkezést biztosítottak számunkra, és nagyon kedves kiszolgálást.

Az idő szeles és csapadékos volt. Ennek ellenére nagy sétákat tettünk. Meglátogattuk néhány templomot és múzeumot a városban. A Retro múzeum különleges élményt jelentett az idősebb korosztálynak. Ettünk lángost, fagyit és hot-dogot, melyek már hozzátartoznak a nyaralás élményéhez. Lehetőség volt apró emlékek és ajándékok vásárlására is a helyi árusoknál.

A gyógyfürdő fedett részlegében három csodálatos délutánt töltöttünk el. Három különböző hőmérsékletű medencében lehetett fürdeni. Mindenki az egészségi állapotának és kívánságának megfelelő medencét választhatta. Pénteken az idő kegyes volt hozzánk, így kipróbálhattuk a szabadtéri medencét is.

Szerdán és pénteken este a szomszéd utcában lakó Postás Józsi szórakoztatott bennünket vidám műsorával. Táncoltunk és együtt énekeltünk vele.

A szombat reggel pakolással és búcsúzkodással telt. Nagyon jó kapcsolat alakult ki lakóink és a hotel tulajdonosa illetve személyzete között. Visszavárnak bennünket.

Szombaton délelőtt még ellátogattunk Debrecenbe is. Felszálltunk a villamosra és körbejártuk vele a várost. Utána tettünk egy nagy sétát a belvárosban és ettünk egy utolsó fagyit.

Az autóbuszban hazafelé már csendesebb volt a csapat, mert elfáradtunk.

Élményekben gazdagodva vacsora időben értünk vissza Tordasra.

Tordas, 2012.06.01.                                                                                                                                             Lászlóné Kiss Anikó táborvezető